Brook Preloader

Misja i cele Fundacji Kobiety e-biznesu

 

Kobiety e-biznesu to polska organizacja non-profit zajmująca się poprawą życia kobiet i rozwojem zawodowym głównie w branży e-commerce. Dążymy do prowadzenia przełomowych badań, wdrażania innowacyjnych i skutecznych programów społecznych oraz angażujemy się w edukację i rzecznictwo w dążeniu do czterech głównych celów:

  • stworzenie pozytywnych i wymiernych zmian w zakresie samowystarczalności ekonomicznej kobiet poprzez wdrożenie rozwojowych programów i inicjatyw w obszarze edukacji cyfrowej i rozwoju e-biznesu,
  • współpraca z lokalnymi organizacjami, przedsiębiorstwami, rządem, środowiskiem akademickim i mediami w celu zidentyfikowania obszarów efektywnej współpracy, wspierającej kobiety w e-biznesie,
  • stworzenie i rozwijanie wiarygodnego, niezależnego źródła specjalistycznej wiedzy i badań, dotyczących obszaru e-biznesu,
  • zwiększenie liczby kobiet posiadających swoją działalność gospodarczą oraz kobiet na stanowiskach menedżerskich.

MISJA FUNDACJI:

Dzielenie się wiedzą i wspieranie kobiet w rozwijaniu swoich kompetencji w działalności związanej z gospodarką cyfrową i rozwojem biznesu w Internecie. Chcemy pomagać  kobietom w różnych wieku, na różnych etapach ich rozwoju zawodowego i osobistego, żeby mogły uczestniczyć w procesach związanych z rozwojem społeczeństwa o wysokich kompetencjach cyfrowych. 

Naszą misję realizujemy poprzez:

  • edukowanie kobiet i rozpowszechnianie wiedzy na temat możliwości rozwoju w branży internetowej, e-commerce oraz gospodarce cyfrowej,
  • wspieranie merytoryczne oraz mentoring kobiet w realizacji projektów i rozwoju kariery zawodowej,
  • budowanie społeczności oraz stworzenie platformy online w celu edukacji i wymiany doświadczeń,
  • prezentowanie i promowanie innowacyjnych technologii, które mogą być wykorzystane do tworzenia biznesu w świecie cyfrowym,
  • analizę rynku i badania branżowe w celu analizy potencjału rozwoju e-biznesu,
  • pośredniczenie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi wspierającymi większy udział kobiet w rozwoju społeczeństwa,
  • angażowanie instytucji gospodarczych i politycznych w budowanie niezależności kobiet na różnych etapach ich życia zawodowego,
  • inicjatywy społeczne, których celem jest promocja kobiet,
  • wsparcie startup-ów w branży cyfrowej.