Wykorzystanie leżaków reklamowych – jak skutecznie promować swoją markę? | Fundacja Kobiety e-biznesu
biuro@kobietyebiznesu.pl

Wykorzystanie leżaków reklamowych – jak skutecznie promować swoją markę?

Wykorzystanie leżaków reklamowych – jak skutecznie promować swoją markę?

Dobra reklama może w sposób znaczący podnieść wyniki sprzedaży i przyczynić się do lepszego prosperowania firmy. Choć to promocja w sieci stała się obecnie najczęściej obieranym przez przedsiębiorców kierunkiem, to inne metody wcale nie poszły w odstawkę. Różnego rodzaju eventy wciąż kojarzą się ze sponsorami, którzy przy wykorzystaniu swoich gadżetów próbują zwrócić uwagę wszystkich uczestników. Trzeba przyznać, że jest to bardzo efektywny sposób reklamy i skutecznie pozwala przyciągnąć nowych klientów.

W odniesieniu do akcesoriów i gadżetów reklamowych warto, aby oprócz funkcji marketingowej były one również praktyczne pod kątem użytkowania. Takim produktem jest z pewnością leżak reklamowy.

Wykorzystanie leżaków reklamowych

Niezależnie od miejsca, każdy od czasu do czasu potrzebuje odpoczynku. Leżak jest natomiast świetną konstrukcją, którą można rozstawić niemalże na każdej przestrzeni. Fakt, iż zawiera on reklamę jest tylko dodatkowym atutem. To świetna alternatywa dla banerów reklamowych, które oprócz zwrócenia uwagi przez odbiorcę nie są w żaden sposób użyteczne.

Drewniana konstrukcja, solidny i jakościowy materiał oraz nadruk przedstawiający logo firmy – to niemalże wszystkie cechy gadżetów, które coraz chętniej wykorzystuje się w działaniach marketingowych. Gdzie zatem takie leżaki postawić? Ilość odpowiedzi na to pytanie praktycznie się nie kończy. Stosowanie leżaków reklamowych jest bardzo popularne na plażach, przy basenach czy na różnego rodzaju eventach. Mogą to być zarówno koncerty i imprezy plenerowe, jak i targi branżowe. Coraz częściej właściciele barów i restauracji plenerowych decydują się na rozstawianie leżaków reklamowych w swoich ogródkach.

Sunbeds and umbrella on a tropical beach

Rodzaje leżaków reklamowych

Wbrew pozorom, każdy leżak reklamowy może się od siebie różnić zarówno rozmiarem, jak i konstrukcją. Z pewnością, najzwyklejsze leżaki to te o drewnianym stelażu i mało skomplikowanym mechanizmie rozkładania. Świetnie sprawdzają się w każdej sytuacji, choć istnieje jeszcze szereg dodatków, znacznie urozmaicających ich wygląd. Przykładowo, coraz popularniejsze stają się leżaki podwójne, zdolne pomieścić nawet dwie osoby. To całkiem innowacyjne rozwiązanie,  wymagające użycia bardziej jakościowego materiału. Wielbicielom wygody znacznie bardziej przypadną do gustu leżaki z podłokietnikami, dzięki którym ich ręce również będą mogły odpocząć.

W większości przypadków stelaże leżaków wykonuje się z drewna bukowego, odznaczającego się niezwykłą solidnością, a przy tym gładką strukturą. Jak się okazuje, modyfikacje występują również w kontekście samej tkaniny. Nadruk może występować po obu stronach bądź możliwe jest zastosowanie dodatkowego materiału, który wystając zza oparcia będzie pełnić funkcję reklamową nawet, gdy na leżaku siedzi już jakaś osoba. Warto więc dokładnie sprawdzić całą ofertę producentów takich akcesoriów, by mieć całkowitą pewność co do wyboru konkretnej pozycji z listy kategorii.

1 Komentarz

  1. Laura

    Jaki koszt takiego leżaka?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecamy