Zarząd Fundacji
Anna Heimberger
Prezes Zarządu Fundacji Kobiety e-biznesu
Pasjonatka marketingu i rozwiązań cyfrowych. Swoją przygodę z biznesem rozpoczęła już podczas studiów, zakładając własną firmę. Od ponad 15 lat doradza strategicznie Zarządom firm polskim i międzynarodowych. Praktyczne doświadczenie zdobywała w obszarach rozwoju biznesu, budowaniu silnych marek oraz transformacji digital. Zarządzała wieloosobowymi działami marketingu i e-commerce w branżach retail, QRS i FMCG.
Z sukcesem wdraża innowacyjne rozwiązania cyfrowe np.mobilną aplikację B2B, która została uznana przez konsumentów za najlepszą w 2019r. Od 2009 roku prelegentka na wielu konferencjach branżowych. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, studiów MBA oraz studiów podyplomowych Psychologii biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Entuzjastka marketingu 4.0 oraz nowatorskiego zarządzania zespołami. Wierzy, że kobiety mają niesamowitą siłę w działaniu i chce wspierać je swoim doświadczeniem. Działa na rzecz pomocy kobietom i zwiększania ich obecności w biznesie cyfrowym.
Z sukcesem wdraża innowacyjne rozwiązania cyfrowe np.mobilną aplikację B2B, która została uznana przez konsumentów za najlepszą w 2019r. Od 2009 roku prelegentka na wielu konferencjach branżowych. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, studiów MBA oraz studiów podyplomowych Psychologii biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Entuzjastka marketingu 4.0 oraz nowatorskiego zarządzania zespołami. Wierzy, że kobiety mają niesamowitą siłę w działaniu i chce wspierać je swoim doświadczeniem. Działa na rzecz pomocy kobietom i zwiększania ich obecności w biznesie cyfrowym.
Dorota Bachman
Członek Zarządu Fundacji Kobiety e-biznesu
Ekspert rynku e-commerce i rozwoju biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w różnych branżach. Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, propagatorka i promotorka innowacyjnych, niestandardowych rozwiązań w biznesie, które poprawiają znacząco efektywność procesową i wydajność operacyjną firm. Posiada tytuł doktora z zakresu nauk zarządzania – specjalizacja zarządzanie procesowe. Odpowiedzialna za obszary związane z e-commerce, rozwojem biznesu, sprzedażą oraz marketingiem. Pracowała w największych firmach i korporacjach jako członek zarządów i rad nadzorczych oraz jako doradca i pełnomocnik wielu przedsiębiorstw. W czasie swojej kariery zawodowej zaangażowana w projekty strategiczne , w tym w procesy transformacji cyfrowej organizacji na wszystkich szczeblach. Umiejętnie łączy podejście analityczne z kompetencjami miękkimi. Zwolenniczka koncepcji „chcieć to móc” oraz podejścia klientocentrycznego. Zarażająca optymizmem i pozytywnym podejściem do spraw pozornie niemożliwych. Uczestniczka wielu paneli dyskusyjnych oraz wykładowca uczelni wyższych z zakresu zarządzania, analizy strategicznej oraz marketingu.
Agnieszka Brytan-Jędrzejowska
Członek Zarządu Fundacji Kobiety e-biznesu
Pasjonatka badań marketingowych i strategii z ponad 20-letnim doświadczeniem. Zdobywała międzynarodowe doświadczenie w jednej z czołowych agencji badawczych. Od 10 lat założycielka i CEO agencji badawczo-strategicznej, Atena Research&Consulting. Wspiera biznesowo dojrzałe firmy oraz rozwijające się start-upy. Dzieli się bogatym know-how i ogromnym doświadczeniem z różnych branż. Współtworzyła wiele strategii biznesowych i marketingowych, działań komunikacyjnych, a także uczestniczyła we wprowadzaniu na rynek nowych produktów i usług. Zawodowo cechuje ją ogromna intuicja i dojrzałość biznesowa, konsekwencja w działaniu i zaangażowanie, a także wysokie zrozumienie potrzeb partnerów biznesowych. Otwarta, aktywnie słuchająca, pozytywnie nastawiona do życia, motywuje i inspiruje. W życiu stawia na ciągłe doskonalenie się. Absolwentka studiów menedżerskich Executive MBA oraz programu strategicznego CIM - The Chartered Institute of Marketing. Prelegentka na licznych konferencjach. Mentorka Programu Biznes w Kobiecych Rękach.