Wydarzenia | Fundacja Kobiety e-biznesu
biuro@kobietyebiznesu.pl

Gala finałowa konkursu Kobieta e-commerce 2022

Gala finałowa konkursu Kobieta e-commerce 2022

21 kwietnia w Warszawie odbyła się Gala I edycji konkursu Kobieta e-commerce 2022. Fundacja Kobiety e-biznesu wraz z Jury przyznała nagrody. Statuetki otrzymały kobiety, które zaprezentowały najlepsze projekty w dziewięciu kategoriach konkursowych. To było niesamowite wydarzenie, które odbyło się w Villa Intrata na terenie Pałacu w Wilanowie w Warszawie Finał konkursu wraz z uroczystą Galą, którą poprowadziła Katarzyna Zdanowicz. Doznania smakowe zapewnił Szef kuchni Pałacu Wilanowskiego Norbert Sokołowski a niesamowite wrażenia estetyczne dostarczył pokaz mody MODIVO.

Kobieta e-commerce to jedyny w Polsce konkurs adresowany do kobiet aktywnych w biznesie cyfrowym. W pierwszej edycji konkursu wpłynęło kilkaset zgłoszeń, z których wyłonionych zostało 80 finalistek w 9 kategoriach.

“Jestem szczęśliwa, że pomimo trudnych niespokojnych czasów, konkurs Kobieta e-commerce spotkał się z tak dużym odzewem. Oryginalność projektów e-commerce, które znalazły się w finale oraz rozmach niektórych z nich zaskoczyły zarówno nas organizatorki, jak i jury – mówi Anna Heimberger, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu i współpomysłodawczyni konkursu. Pierwsza edycja pokazała, że konkurs promujący kobiecą przedsiębiorczość on-line jest bardzo potrzebny. Inspiruje kobiety do rozwoju w niełatwym obszarze on-line, motywuje i zachęca do wymiany doświadczeń. Jestem przekonana, że prestiżowy tytuł Kobieta e-Commerce 2022 pomoże kobietom w osiąganiu ich celów zawodowych i personalnych, niezależnie od warunków politycznych, czy ekonomicznych – dodaje.

Ze względu na niezwykle wysoki poziom zgłoszeń oraz ich różnorodność i innowacyjność Jury konkursu zdecydowało o przyznaniu 14 wyróżnień.

“Wybór laureatek był bardzo trudny, gdyż każda z nominowanych pań może pochwalić się ciekawym projektem i nieszablonowym podejściem do e-biznesu. Dlatego uważam, że dziś wszystkie uczestniczki konkursu mogą czuć się wygranymi. Gala jest doskonałą okazją, by liderki e-commerce poznały się i wymieniły doświadczeniami. To jest ich święto. Cieszę się, że udało nam się w ramach fundacji stworzyć przestrzeń dla promowania przedsiębiorczych kobiet, które chcą rozwijać swoje biznesy online – mówi Dorota Bachman, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu i współpomysłodawczyni konkursu. – Zachęcam wszystkie kobiety, aby już planować zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu. Tytuł Kobieta e-commerce jest przyznawany na rok i daje niezwykle rozbudowane możliwości promowania e-biznesu”.

Podczas Gali odbył się panel dyskusyjny poświęcony trendom w e-commerce.

Podczas Gali zostały zaprezentowane zostały również wnioski z najnowszego badania Potencjał Kobiet w e-biznesie,przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu.

Galę konkursu Kobieta e-commerce uświetnił pokaz mody marki MODIVO.

Podczas pokazu MODIVO zaprezentowało stylizacje w nurcie POWER DRESSING, adresowane do kobiet biznesu. Były one utrzymane w wiodących trendach kolorystycznych: od beży i łagodnych naturalnych odcieni, przez energetyczne żywe kolory, nawiązujące do trendu “dopamine fashion”, aż do klasycznej czerni. POWER DRESSING to unikatowy projekt MODIVO, który wspiera kobiety w biznesie, aktywizuje je na polu zawodowym i pomaga kreować własny wizerunek.

Galę poprowadziła Katarzyna Zdanowicz – dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat.

Poznajcie laureatki konkursu Kobieta e-commerce w 9 kategoriach:

Najlepszy sklep internetowy, Partner kategorii Allegro

Laureatka: Monika Pobrotyń, właścicielka oraz wiceprezeska North.pl – sklepu internetowego i portalu w całości poświęconemu naprawom sprzętu domowego AGD. Całe przedsięwzięcie jest spójne z globalnymi trendami: zrównoważonego rozwoju, podejścia eko (nie wyrzucaj, naprawiaj) oraz tzw. „zrób to sam”. Inicjatywa wspiera wszystkich domowych majsterkowiczów i zachęca do naprawiania sprzętu samodzielnie, bez pomocy fachowców.

Technologia dla e-commerce, Partner kategorii Accenture

Laureatka: Joanna Spytek – od ponad 10 lat rozwija rozwiązania technologiczne dla e-commerce, wykorzystywane przez największe marki w Polsce i zagranicą. Jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych, aktualnie rozwija kolejną innowację w segmencie programów partnerskich – Circlewise Partnership Hub.

Najlepszy e-marketing, Partner kategorii Ceneo

Laureatka: Marzena Lewandowska, dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland, która od 13 lat buduje marketing w polskim oddziale firmy Aquaphor. Ostatnie 2 lata to wielki skok sprzedażowy i wizerunkowy brandu, który zwielokrotnił swoje udziały w rynku eCommerce.

Nowa usługa w e-commerce, Partner kategorii Inspiro – Audioteka

Laureatka: Aleksandra Jakimowicz, która rozwija unikalną w skali światowej platformę online

tumor3d.com. Na platformie online sprzedaje opartą na najnowszej technologii usługę trójwymiarowej wizualizacji zmian nowotworowych w organizmie pacjenta.

Przedsiębiorcza mama w e-commerce, Partner kategorii home.pl

Laureatka: Monika Honory – ekspert holistycznego odchudzania. Będąc mamą dwójki dzieci, chcąc odmienić swoje życie, opracowała holistyczno-motywacyjny Program Przemian. Stworzyła platformę online Przemiany wg Moniki Honory, rozwinęła sklep internetowy, zbudowała społeczność na FB liczącą 183 tys. osób.

Odpowiedzialny e-commerce, Partner kategorii MODIVO

Laureatka: Dominika Dalba – prowadzi markę bielizny i homewear w duchu EKO oraz sklep internetowy youandyourbody.pl. Każdy materiał, z którego szyte są produkty, każdy dodatek posiada światowej rangi EKO certyfikat. Każdy element pakowania (kartki, metki, sznurki czy bibuła) są w 100% z recyklingu oraz są w 100% biodegradowalne. Współpracuje z kameralnymi pracowniami w Polsce, ponieważ chce mieć pewność, iż warunki pracy i płacy są godne.

Innowacja w e-commerce, Partner kategorii InPost

Laureatka: Małgorzata Ohme – współzałożycielka innowacyjnej platformy Mindgram.com. W ramach jednej platformy integrowane są najważniejsze rozwiązania well-being oraz oferowany holistyczny system wsparcia kondycji psychicznej pracowników i ich rodzin w codziennych problemach związanych z pracą, sytuacją osobistą, rodzinną lub finansową. Mindgram oferuje szybkie wsparcie psychologiczne przez czat i telefon, psychoterapię online, wirtualny well-being, work-life services (porady prawne, finansowe, rodzinne w kontekście well-beingu).

 

Najlepszy start-up for e-commerce, Partner kategorii Przelewy24.pl

Laureatka: Joanna Jezior – Sojka, prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl, oferującego najlepsze ergonomiczne fotele i krzesła do pracy. Sklep stworzyła z misją szerzenia świadomości jak ważne dla naszego zdrowia jest korzystanie z rozwiązań najlepszych dla naszego kręgosłupa.

The best influencer for e-commerce, Partner kategorii Fundacja Kobiety e-biznesu

Laureatka: Sylwia Madeńska – influencerka, której konto śledzi prawie 260 tysięcy obserwatorów. Jest zawodową tancerką, choreografką, właścicielką szkoły tańca. Na instagramie stworzyła grupę lojalnych odbiorców, z którymi buduje trwałe relacje. Współpracuje z wieloma markami. Rekomenduje sprawdzone produkty z kategorii fashion, kosmetyki oraz hotelarstwo.

Nagroda Internautów – nagroda specjalna, przyznawana w ogólnopolskim głosowaniu Internautów

Laureatka: Justyna Ratajczak – influencerka prowadząca popularne profile na Instagramie i Facebooku. Gotuje, fotografuje i stylizuje potrawy od ponad 10 lat. Swoją naturalnością i otwartością przyciągnęła tysiące Fanów do wspólnego gotowania. Promuje w social mediach produkty do przygotowywania potraw oraz wspomagające zdrowy styl życia. Prowadzi warsztaty kulinarne i nagrywa video – przepisy z różnymi markami i produktami do promocji w social media.

GRATULUJEMY WSZYSTKIM LAUREATKOM!

Do zobaczenia za rok.