Już jest raport The power of social & live commerce edycja 2022
Z przyjemnością prezentujemy raport
?THE POWER OF SOCIAL & LIVE COMMERCE, 2022?
Raport zawiera ciekawe wyniki, które mogą być wskazaniem do tworzenia strategii na rok 2023.
Social commerce konsekwentnie zyskuje na znaczeniu. Regularnie korzysta z niego coraz więcej Polaków, a wartość zakupów rośnie.
W raporcie znajdziecie ciekawe komentarze ekspertów Mateusz Wachowski Barbara Kaleńczuk Maciej Cebertowicz Agnieszka Brytan-Jędrzejowska ?️ Anna Heimberger Dorota Bachman, PhD Katarzyna Zubrzycka
Poznajcie kilka danych z raportu:
? 36% (o 9% więcej) Polaków kupuje przez platformy społecznościowe
? 29% (o 11% więcej) Polaków używa social mediów do sprzedaży
? 79% kupuje i sprzedaje przez Facebook
? Najchętniej kupujemy odzież i obuwie
? Na zakupy wydajemy średnio 101-500 zł miesięcznie, płacimy bezgotówkowo
? Social commerce doceniamy przede wszystkim za prostotę, szybkość i wygodę
? Zakupów w czasie transmisji live (na żywo) dokonał już co czwarty Polak,
Partnerami raportu są: #visa Tpay Shoper Sky-Shop.pl PROGRESSIVO Atena Research & Consulting
Zachęcamy do zapoznania się i pobrania całego raportu na stronie
https://www.kobietyebiznesu.pl/raport-the-power-of-social-i-live-commerce/