Jak ułatwić pracę w biurze? | Fundacja Kobiety e-biznesu
biuro@kobietyebiznesu.pl

Jak ułatwić pracę w biurze?

Jak ułatwić pracę w biurze?

Codzienna praca w biurze to także prozaiczne czynności, które zabierają mnóstwo czasu – na przykład adresowanie i otwieranie listów. Na szczęście można je sobie ułatwić.

Praca w biurze – co zabiera najwięcej czasu?

W pracy biurowej są takie czynności, które czynią ją monotonną, powtarzalną. Warto tak sobie zorganizować pracę, aby musieć im poświęcać jak najmniej czasu. Często są to kwestie związane z korespondencją. Otwieranie listów, ich adresowanie zabiera mnóstwo czasu, który można spożytkować lepiej. Obsługa korespondencji  to ta część obowiązków, która sprawia, że pracownik biurowy może poczuć się na swoim stanowisku znużony.

Otwieraczki i adresarki

Warto zaopatrzyć się w otwieraczki. Tego rodzaju sprzęt ma niewielkie gabaryty, pozwala szybko otworzyć korespondencję, bez ryzyka jej uszkodzenia. Solidna metalowa konstrukcja pozwala używać sprzętu przez długi czas. Otwieraczki mogą, w zależności od potrzeb rozcinać koperty z 1, 2 lub 3 stron. Wydawać by się mogło, że to drobiazg, który niekoniecznie może zmienić pracę biurową. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że dzięki otwieraczce automatyzuje się żmudny proces otwierania poczty, oszczędzając czas poświęcony na obsługę korespondencji, co sprawia, że zwiększa się wydajność pracowników biurowych. Dzięki temu, że urządzenie jest niewielkie, może być użytkowane w różnych miejscach, przez wielu pracowników lub sprawdzić się w podróży służbowej.

Warto zwrócić uwagę także na sprzęt taki jak adresarka do kopert. Jeśli przedsiębiorstwo wysyła dziennie nawet kilkaset sztuk korespondencji, ręczne adresowanie kopert może zająć praktycznie cały dzień. Umiejętności i predyspozycje pracowników można wykorzystać w znacznie lepszy sposób. Adresarka pozwala znacznie skrócić czas przygotowywania korespondencji do wysyłki, a ponadto dzięki niej można wykonać elegancko wyglądający nadruk adresu. Nie tylko zmniejszy on ryzyko błędnego dostarczenia przesyłki (z uwagi na mało czytelny charakter pisma), ale również może być jednym z elementów kreowania wizerunku marki. Warto wspomnieć również, że adresarka pozwala na zmniejszenie kosztów naklejek adresowych.

Szeroki wybór adresarek i otwieraczek dostępny jest na stronie https://www.docufield.com/pl/produkty/adresarki-i-otwieraczki. Warto wyposażyć swoje biuro w sprzęty, które usprawnią jego codzienną pracę.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecamy