Jakie metody płatności warto wdrożyć w sklepie internetowym? | Fundacja Kobiety e-biznesu
biuro@kobietyebiznesu.pl

Jakie metody płatności warto wdrożyć w sklepie internetowym?

Jakie metody płatności warto wdrożyć w sklepie internetowym?

Na rynku płatności cyfrowych mamy do wyboru wiele rozwiązań. Każdy ze sprzedających online powinien we własnym zakresie odpowiedzieć sobie na pytanie: jakich płatności oczekują jego klienci? Jak wpisać się w ich potrzeby? Oferta serwisu Przelewy24 zawiera 350 metod, spośród których każdy e-commerce może wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie.

 Dla kupujących online najważniejszymi wartościami są wygoda, szybkość i elastyczność. Dotyczy to także płatności. Polacy najchętniej rozliczają się ze sprzedającymi szybkim przelewem albo BLIK-iem. Te dwie metody są obecnie niezbędne do sprawnego funkcjonowania e-sklepu. Jednak coraz więcej klientów oczekuje nowych możliwości, dzięki którym będą mogli kupić więcej, korzystać z promocji i nie zamrażać własnych środków. Nową metodą płatności, idealnie wpisującą się w te potrzeby, jest P24NOW, wprowadzona kilka miesięcy temu na rynek przez serwis Przelewy24.

Trzy w jednym: limit odnawialny, e-raty i płatność odroczona

P24NOW to ogólnodostępna metoda płatności, którą klient może płacić w wielu sklepach – do wysokości otrzymanego limitu (maksymalnie 10 000 zł). Za każdym razem sam podejmuje decyzję, czy zapłaci na raty, czy w modelu odroczonym do 54 dni później. Po spłacie danego zakupu, wysokość limitu klienta odnawia się.

Kiedy klienci chcą płacić na raty lub płatnością odroczoną?

W czerwcu 2021 r. serwis Przelewy24 przeprowadził badanie, w którym zapytano ankietowanych, w jakich sytuacjach rozważają skorzystanie z płatności odroczonych lub rat. Z odpowiedzi klientów sklepów internetowych wynika, że chcą mieć możliwość stosowania tych metod płatności w wielu różnych kategoriach zakupowych: od sprzętu RTV/AGD i wyposażenia wnętrz, przez modę, kosmetyki aż po usługi związane z turystyką. Ponad połowa badanych wskazywała, że w przypadku promocji na interesujący produkt, który przekracza ich możliwości finansowe w danym momencie, byliby skłonni zamówić go na raty lub z płatnością odroczoną.

Źródło: Badanie świadomości marki Przelewy24 i P24NOW, czerwiec 2021

Trzy w jednym: limit odnawialny, płatność na raty lub do 54 dni później

Dlaczego warto wdrożyć P24NOW?

  1. Oferujesz swoim klientom nowoczesną metodę płatności, która pozwala im kupić więcej.

Promocje typu “drugi produkt 50% taniej” stają się bardziej dostępne, bo klient może zapłacić za zamówienie nawet do 54 dni później lub na raty.

  • Zwiększasz obroty i zmniejszasz liczbę porzucanych koszyków.

Twoi klienci mogą korzystać z atrakcyjnych ofert i kupować spontanicznie, nie martwiąc się o swoje finanse. Możliwość opłacenia zamówienia na raty lub do 54 dni później sprawi, że klienci przejdą sprawnie przez cały proces transakcyjny, bo nie muszą sprawdzać stanu konta przed zakupem w Twoim sklepie.

  • Nic nie ryzykujesz. Klient wybiera dogodny sposób spłaty, a Ty od razu otrzymujesz pełną kwotę transakcji.

Pieniądze od razu po potwierdzeniu zakupu trafiają na konto sklepu. Kupujący rozlicza się z bankiem, a nie ze Sprzedającym.

  • Łatwa integracja. Aktywacja P24NOW w sklepie internetowym nie wymaga dodatkowych prac developerskich.

Umożliwienie klientom wyboru ulubionej metody płatności zwiększy ich poziom satysfakcji i zadowolenia. Wprowadzając do gamy oferowanych rozwiązań płatniczych płatności odroczone oraz e-raty, dotrzesz do grupy osób, które świadomie zarządzają swoimi finansami.

Jeśli chciałabyś dowiedzieć się więcej o wdrożeniu nowych metod płatności, zapraszamy do kontaktu z serwisem Przelewy24: partner@przelewy24.pl

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecamy