Kobiety szukają wiedzy na temat e-biznesu – Raport

Prezentowany raport powstał na potrzeby analizy i zrozumienia grup społecznych, które są
zainteresowane poszerzeniem wiedzy o narzędziach cyfrowych oraz prowadzeniem działalności
e-commerce.
Uzupełnia wiedzę na temat osób, które planują inwestować w biznes online.
Niniejszy Raport Wojowniczki e-biznesu. Potencjał kobiet w e-commerce przedstawia szczegółową charakterystykę kobiet planujących otworzyć lub rozwijać działalność biznesową w internecie. To już druga edycja raportu.
Zeszłoroczny cieszył się ogromnym zainteresowaniem.
Uczestniczki badania, to kobiety, które aplikowały do największego społecznego ogólnopolskiego Programu edukacyjno–rozwojowego TOP Women w e-biznesie, aby zdobyć wiedzę na temat prowadzenia działalności online.

W czasach przyspieszenia cyfryzacji i transformacji biznesów to ważne, aby poznać profil
potencjalnych właścicieli nowych sklepów internetowych lub innego typu działalności
handlowych, które w najbliższym czasie będą rozwijać własny biznes.
Kim są?
Z jakich miast pochodzą?
Jaką do tej pory prowadziły działalność?
Z jakich narzędzi korzystają?
Czy sprzedają w kanałach social?
Co je motywuje do rozwoju w obszarze e-commerce i zakładania biznesów online?

Na te i inne pytania znajdziecie Państwo odpowiedź w publikowanym raporcie.
Raport powstał w lutym i marcu 2022 roku na podstawie badania przeprowadzonego w okresie
od października 2021 do stycznia 2022 r. Badanie zostało przeprowadzone na grupie prawie
700 kobiet z całej Polski – kandydatek do Programu TOP Women w e-biznesie.
Badanie przeprowadzone zostało w formie ankiety, której wyniki przedstawia poniższy raport.
Adam
Przydatna wiedza. Dzięki 🙂