Nadruki na odzieży jako promocja marki własnej
Spraw, że Twoja firma stanie się rozpoznawalna, a klienci będą ją dobrze kojarzyć. Jak wykorzystać ubrania z nadrukiem do celów marketingowych?
Kto nosi odzież reklamową i dlaczego?
Odzież z firmowym logo to popularny sposób na to, by utrwalić nazwę marki u klientów, którzy już z niej korzystają, ale także zdobyć zupełnie nowych. Coraz więcej firm decyduje się na wyposażenie swoich pracowników w oznakowane elementy garderoby. Mogą to być eleganckie koszule, T-shirty, koszulki polo, spodnie, kurtki i kamizelki, czapki, torby czy bluzy. Obecnie masz możliwość stworzyć kompletny outfit służbowy dla dowolnego typu pracownika, zarówno tego biurowego, jak i fizycznego, który swoje obowiązki wykonuje na zewnątrz przez cały rok, bez względu na warunki pogodowe.
Odzież reklamowa kojarzy się z profesjonalizmem, a pracownik staje się dzięki niej wizytówką firmy. Marka zyskuje obraz tej, która dba o swój zespół i każdy szczegół swojej działalności.
Zalety odzieży z logo firmy
Logo marki umieszczone na ubraniach służbowych to przede wszystkim jasny przekaz, kto w danym miejscu jest profesjonalistą. Ułatwia rozpoznanie pracowników, nawet jeśli przebywają na tej samej przestrzeni co liczni klienci, co pozwala uniknąć wielu sytuacji, w których klient potrzebuje pomocy, chce zadać pytanie, ale nie wie do kogo się zwrócić, więc rezygnuje i wychodzi.
Dodatkowo możesz liczyć na to, że nazwa Twojej marki pojawi się w umyśle klienta jako jedno z pierwszych skojarzeń na myśl o określonego typu usłudze czy produkcie. Zwiększy to prawdopodobieństwo powrotu i ponownego skorzystania z Twojej oferty.
Odzież firmową ceni sobie również wielu pracowników. Otrzymują ubrania do pracy bezpłatnie, nie muszą korzystać ze swoich prywatnych, inwestować w nie i narażać na ewentualne zabrudzenia, rozdarcia. W razie zniszczenia, zużycia mogą liczyć na wymianę. Po pracy przebierają się we własny, czysty i świeży strój.
O czym musisz pamiętać, zamawiając ubrania z logo marki?
Wybierając odzież firmową z logo, koniecznie zwróć uwagę na to, jakiego typu garderoby potrzebują Twoi pracownicy. Miej na uwadze nie tylko pozytywny wizerunek firmy, ale przede wszystkim komfort członków Twojego zespołu podczas realizowania codziennych zadań. Decyduj się na dobrej jakości materiały, które będą funkcjonalne i oddychające. Koniecznie uwzględnij zmieniające się pory roku. Przygotuj służbowe stroje na wyższe oraz niższe temperatury. Na uwagę zasługuje także liczba poszczególnych elementów garderoby. Powinna ona umożliwiać regularne ich pranie, by zawsze były czyste i schludne.
Ubrania dla osób pracujących fizycznie muszą być zaprojektowane w taki sposób, by zapewniały maksymalne bezpieczeństwo, były funkcjonalne i służyły jak najdłużej. To dlatego zamawiaj np. polary z logo firmy, ze wzmacnianymi łokciami, spodnie robocze ze wzmocnionymi kolanami i krokiem, okrycia wierzchnie z elementami odblaskowymi. Zwróć uwagę na ilość kieszeni, do których można włożyć niezbędne do pracy narzędzia czy klucze.
Warto rozważyć zastosowanie odzieży z logo również w ramach gadżetów reklamowych i np. dodawane ich do zakupów za określoną kwotę, do paczki świątecznej dla pracowników lub podczas miejskiego pikniku bądź targów.