Oryginalne gadżety reklamowe. Jak wybrać? | Fundacja Kobiety e-biznesu
biuro@kobietyebiznesu.pl

Oryginalne gadżety reklamowe. Jak wybrać?

Oryginalne gadżety reklamowe. Jak wybrać?

Święta, konferencja czy dodatek do dużego zamówienia – każda okazja jest dobra, aby wręczyć klientowi drobny podarunek, wytwarzający pozytywne skojarzenia z firmą. Katalogi firm poligraficznych pękają w szwach. Jak wybrać najlepszy gadżet spośród setek produktów? Kluczem może być kreatywność, ale też zdrowy rozsądek. Sprawdź, jakie gadżety reklamowe najlepiej spełniają swoją rolę, a przy tym nie kosztują dużo.

Kubki reklamowe – topowy gadżet na każdą okazję

Jaki gadżet będzie chętnie i często wykorzystywany, a na dodatek może być świetnym nośnikiem identyfikacji graficznej? Warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania i zdecydować się na dobrze zaprojektowany i rzetelnie wykonany kubek. Możliwości znakowania są dziś ogromne – od pełnej palety kolorów, po efekty neonowe, lustrzane czy matowe – pełną gamę sprawdź na: https://ceramika-reklamowa.com.pl. Możesz zdecydować się na samodzielne zaprojektowanie nadruku albo skorzystanie z pomocy profesjonalnego grafika.

Magnesy – do sali konferencyjnej i na stołówkę

Tanim i sympatycznym gadżetem jest również magnes. Świetnie nadaje się do licznych zastosowań. Można z jego pomocą przymocować dokumenty czy konceptarty na tablicy magnetycznej w sali konferencyjnej albo menu współpracujących restauracji na lodówce, znajdującej się na wyposażeniu stołówki. Warto pamiętać, że magnesy są jednym z najpopularniejszych w Polsce obiektów kolekcjonerskich – obdarowany klient może więc włączyć go do swoich zbiorów.

Notes i długopis – nierozłączna para gadżetów

Są takie przedmioty, z których każdy z nas korzysta. Niewątpliwie należą do nich notesy i długopisy. Nawet w czasach powszechnej cyfryzacji wiele danych wolimy zapisywać ręcznie, a notes łatwiej wyjąć z torby niż laptopa. To dlatego notes i długopis zawsze będą sprawdzonym prezentem – pod warunkiem, że nie przesadzimy z designem. Nadruk czy wzór powinien być ciekawy, ale nie może utrudniać korzystania z przedmiotów (np. zbyt wyraziste kolory na kartkach notesu, niewygodny kształt długopisu).

Gadżety na czasie – wykorzystaj sezon

Jeśli potrafisz oszacować, w jakim czasie rozdasz partię gadżetów, możesz zdecydować się na przedmioty przydatne w określonym sezonie – np. kubki ze świątecznymi wzorami albo przenośne wiatraczki, przydatne w czasie upałów. Zwiększysz w ten sposób prawdopodobieństwo szybkiego skorzystania z prezentu przez obdarowanego, a przy okazji wypromujesz swoją firmę jako kompetentną, trafiającą bezbłędnie w oczekiwania odbiorców.

Gratisy ekologiczne – dla firmy i dla planety

Coraz większe znaczenie ma dla Polaków ekologia – i nie chodzi tylko o pusty marketing, ale o realne działania. To dlatego wśród firmowych gadżetów warto posiadać kilka „zielonych”. Świetnie sprawdzi się logowana szklana butelka czy notes z papieru pochodzącego z recyklingu. Promując troskę o planetę możemy jednocześnie zareklamować siebie – to sytuacja opłacalna dla wszystkich zainteresowanych, czyli dla firmy, dla klientów i oczywiście dla środowiska naturalnego.

Elektronika – jakie przedmioty nadadzą się na prezenty dla klientów?

Jesteśmy społeczeństwem chętnie korzystającym z wszelkich nowinek technicznych. Nic więc dziwnego, że przy wybieraniu gadżetów, od razu rzucają nam się w oczy te elektroniczne. Tutaj należy jednak zachować ostrożność: tanie produkty mogą być niestety kiepskiej jakości. Jeśli mamy ograniczony budżet, lepiej wybierzmy akcesoria z innej kategorii. Elektroniką z wyższej półki można natomiast obdarować kilku kluczowych klientów, ofiarowując im słuchawki, powerbank czy smartwatch od sprawdzonego producenta.

Produkty spożywcze – czy wypada je wręczać?

Często zastanawiamy się nad wręczaniem produktów spożywczych – czy to wystarczająco elegancki prezent dla kontrahenta? Wszystko zależy od jakości. Dobra kawa z kraftowej palarni czy misternie zdobione pierniczki na pewno zostaną dobrze przyjęte. Warto też stawiać na lokalność i podkreślać, że podarowany klientowi miód pochodzi z pasieki znajdującej się w sąsiedztwie firmy a syrop przygotowało gminne koło gospodyń wiejskich.

Klienci lubią przede wszystkim prezenty praktyczne. Podarowanie statuetki czy wymyślnego scyzoryka może w pierwszym momencie wydawać się dobrym pomysłem, ale jeśli kontrahent postawi taki prezent na odległej półce albo schowa do szuflady, to nie będzie on miał okazję spełnić swojej roli. Wybierajmy więc gadżety przydatne – takie, które będą wykorzystywane na co dzień, przypominając o miłej firmie, która je podarowała.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecamy