fbpx
biuro@kobietyebiznesu.pl

Otwarcie gabinetu psychoterapii – jak znaleźć pierwszych klientów?

Otwarcie gabinetu psychoterapii – jak znaleźć pierwszych klientów?

Usługi gabinetu psychologicznego powinny być należycie promowane, aby dotrzeć do potencjalnych klientów, zwiększyć zainteresowanie ofertą, budować pozytywny wizerunek. Za pomocą odpowiednich narzędzi reklamowych możliwe staje się przedstawienie swojej osoby jako eksperta w danej dziedzinie.

Marketing gabinetu psychoterapii może opierać się na pozycjonowaniu, content marketingu, płatnych kampaniach. Warto także wykorzystać media społecznościowe, reklamę lokalną i na portalach branżowych, takich jak ZnajdzTerapie.pl.

Twój gabinet psychologiczny potrzebuje promocji

Reklama gabinetu psychoterapii pozwala na zwiększenie świadomości o jego istnieniu, czyli dotarcie do większej liczby osób, wśród których znajdują się potencjalni klienci i klientki. Kolejną korzyścią staje się budowanie zaufania, co ma ogromne znaczenie w branży.

Mając konkretny plan działań, łatwiej jest monitorować wyniki i precyzyjnie targetować reklamy. Do wyboru są rozmaite opcje reklamowe, dzięki czemu nie ma problemu z dopasowaniem ich do swoich indywidualnych potrzeb, specyfiki prowadzonej działalności. Promocja gabinetu psychologicznego pozwala na zwiększenie konkurencyjności, budowanie marki.

Istnieją sposoby na reklamowanie się w internecie bez konieczności ponoszenia dużych kosztów, a za świetny przykład posłuży pozostawianie danych o swoim gabinecie psychologicznym na rozmaitych serwisach branżowych – ZnajdzTerapie.pl. Nie brakuje także bezpłatnych grup na Facebooku z ogłoszeniami lokalnymi, wystarczy dobrze opisać swoją ofertę, pozostawić kontakt.

Nie można zapomnieć również o wizytówce w Google Maps, aby zwiększyć widoczność firmy, ułatwić znalezienie gabinetu. Dobrym pomysłem będzie poproszenie klientów o pozostawienie opinii w Google Maps, co zajmuje chwilę, a oddziałuje korzystnie na wizerunek i popularność wizytówki. Potencjalni klienci zwracają na nie uwagę, w wielu przypadkach to właśnie pozytywne opinie wpływają na decyzję o skorzystaniu z usług.

W jaki sposób reklamować gabinet psychologiczny?

W przypadku własnego gabinetu psychologicznego bardzo ważne jest to, aby mieć własną stronę internetową, która stanie się jego wizytówką i do której będą się odnosić nasze działania reklamowe online. Nie może zabraknąć na niej danych teleadresowych, opisu prowadzonej działalności, dobrej jakości zdjęć. Zawrzyjmy na niej informacje o leczonych zaburzeniach i trudnościach psychologicznych, w których się specjalizujemy.

Firmowa witryna ma być responsywna, zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki i przyjazna dla użytkowników. Trzeba zadbać o szatę graficzną, merytoryczne i unikalne treści. Strona musi być unikalna, intuicyjna w nawigacji, funkcjonalna, szybko się ładować. Bardzo dobrze pomyśleć o prowadzeniu firmowego bloga, który idealnie sprawdza się w przypadku łączenia content marketingu z pozycjonowaniem strony. Dzięki temu strona będzie widoczna w wynikach wyszukiwania na większą ilość interesujących fraz, a potencjalni klienci szybciej odkryją ofertę. Innym rozwiązaniem będzie zamieszczanie artykułów na zewnętrznych stronach, co pozwala na pozyskanie wartościowych linków oraz dzielenie się widzą ekspercką i poradnikową.

Nie można zapomnieć również o promocji w social mediach, czyli przede wszystkim na Facebooku i Instagramie. Serwisy te idealnie nadają się do wchodzenia w interakcje z użytkownikami, zamieszczanie wpisów i nowinek branżowych. Wspaniale sprawdza się także udzielanie praktycznych porad, wartościowy content marketing przyciąga klientów i pozwala kreować się na eksperta. Warto zainwestować także w kampanię Google Ads i pozycjonowanie lokalne, aby strona internetowa znalazła się na jak najwyższym miejscu wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych fraz kluczowych.

Źródło: https://warszawskagm.pl/blog/jak-reklamowac-i-wypromowac-gabinet-psychoterapii/

1 Komentarz

  1. a.kusniez@onet.pl

    Cały ambaras w tym jak poznać czy to dobry psychoterapeuta/

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecamy