Polar z nadrukiem logo firmy – na co zwrócić uwagę podczas zakupów?
Odzież firmowa z logotypem to nie tylko praktyczne ubrania sprawdzające się podczas pracy, ale także doskonały sposób na reklamę biznesu i zadbania o jego spójny wizerunek. Idealnym przykładem takiej odzieży są polary z nadrukiem logo firmy, które są świetnym wyborem dla wielu branż. Jak jednak znaleźć te najlepsze? Na co zwrócić uwagę podczas zakupów? Sprawdź!
Wybieramy polar z nadrukiem logo firmy – poradnik zakupowy
Aby wybrać idealny polar z nadrukiem, który będzie pasował pracownikom i sprawdzi się jako promocja marki, warto zwrócić uwagę na te trzy elementy:
- materiał, z którego jest wykonany, oraz jego gramatura;
- logotyp lub nadruk nawiązujący do marki;
- krój, odpowiadający za funkcjonalność i wygodę podczas noszenia.
Dzięki temu stworzysz odzież firmową, którą Twoi pracownicy będą nosić z przyjemnością, reklamując przy tym firmę i dbając o jej spójny wizerunek. Przyjrzyjmy się bliżej każdemu z tych ważnych aspektów.
Materiał i gramatura polaru z nadrukiem
Gramatura polaru jest podstawowym kryterium wyboru odpowiedniego modelu. Ma ona znaczenie zarówno dla komfortu cieplnego, jak i grubości odzieży. Oznacza to, że znacząco przekłada się ona na funkcjonalność polaru i od niej w dużej mierze zależy, czy sprawdzi się on podczas pracy.
Najpopularniejsza gramatura to 200 g/m2. Taki polar to uniwersalny wybór, który może być noszony samodzielnie, ale świetnie sprawdzi się także w roli okrycia wierzchniego. Nie jest zbyt gruby i nie utrudnia ruchów, a daje przy tym odpowiedni komfort cieplny, nie powodując przegrzewania.
Alternatywą dla gramatury 200 g/m2 jest 100 g/m2, czyli tzw. setka. Jest to rzadziej wybierany model ze względu na to, że jest on zdecydowanie cieńszy i może okazać się niewystarczający podczas niższych temperatur. Jednak na niektórych stanowiskach to właśnie on może okazać się idealny – narzucony na koszulkę, gdy nie jest bardzo zimno, ale jednak tylko w niej jest zbyt chłodno.
Nie wiesz, jaką gramaturę wybrać? Zapytaj o zdanie pracowników! W końcu to oni najlepiej znają swoje potrzeby i oczekiwania. Pozwoli Ci to podjąć najlepszą decyzję.
Umiejscowienie nadruku na polarze
Bardzo ważną kwestią podczas wyboru polaru z nadrukiem firmowym jest zastanowienie się nad umiejscowieniem znakowania. To istotne i może wiązać się z koniecznością zmiany modelu, który pierwotnie Ci się spodobał.
Gdzie można umieścić logotyp na polarze? Najpopularniejszą opcją jest nadruk na piersi, który często jest jedynym znajdującym się z przodu znakowaniem. Inna możliwość to plecy – tutaj często znajduje się hasło firmowe lub grafika. Ciekawymi alternatywami są: stójka oraz rękaw.
Pamiętaj, że nie musisz ograniczać się tylko do jednego nadruku na polarze. Zadbaj jednak o to, aby każdy element znakowania idealnie współgrał nie tylko ze sobą, ale także modelem i kolorem odzieży oraz prezentacją wizualną marki.
Krój polaru firmowego
Na funkcjonalność polaru firmowego z nadrukiem mocno wpływa jego krój. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na zakres rozmiarów interesującego Cię modelu. Dobrze, aby obejmowała ona także różnorodne rozmiary ze skrajów skali (takie jak np. XS czy XXXL), dzięki czemu żaden pracownik nie poczuje się pominięty, a za to każdy będzie mógł czuć się komfortowo. Bo to właśnie komfort jest niezwykle ważny. Polar nie powinien krępować ruchów i być zbyt dopasowany – pamiętaj, że jest to materiał, który nie odznacza się rozciągliwością.
Możesz zdecydować się na polar na suwak lub model wkładany przez głowę. Podczas pracy zdecydowanie bardziej praktyczną opcją jest ta pierwsza. Ciekawym rozwiązaniem są modele ze stójką, które mają suwak w skróconej wersji. Zastanów się, w jakich warunkach pracują pracownicy i czy istnieje szansa, że zmian temperatury. Jeśli tak – suwak powinien okazać się strzałem w dziesiątkę.
Weź pod uwagę także to, czy wybrany przez Ciebie model posiada kieszenie. Ich ilość zależy od stanowiska – czasami pracownicy potrzebują więcej miejsca do przechowywania niezbędnych w codziennej pracy przedmiotów. Warto zadbać jednak o przynajmniej dwie kieszenie na suwak w każdym modelu.